Gdzie kupować, w sklepie czy przez internet?

Sklep stacjonarny czy sklep internetowy?

My, jako Firma, która sprzedaje komputery poleasingowe, zarówno, w sieci, jak i bezpośrednio w kontakcie z klientem, możemy, z całą pewnością, powiedzieć, ze sprzedaż w sklepie stacjonarnym dla nas i dla naszego klienta jest najbardziej komfortowa, bezpieczna i przyjemna.
Wymienię teraz kilka punktów, które przemawiają za sprzedażą tradycyjna, a które w zdecydowanym stopniu świadczą na korzyść bezpośredniej relacji z klientem.

Po pierwsze: dotknąć, sprawdzić, zobaczyć, zapytać.

Bez problemu mogą państwo ocenić rzeczywisty stan wybranego komputera na miejscu, czy zgadza się opis ze stanem faktycznym, czy audyt był rzetelny i kompletny. Przy państwa udziale możemy wykonać wszystkie testy, umożliwiające obiektywną ocenę stanu urządzenia, macie Państwo do dyspozycji cały magazyn, gdzie można wybrać jeden z kilku tysięcy egzemplarzy. W tym samym czasie testujemy i modyfikujemy laptopa. Dokładamy lub zmieniamy pamięci RAM i HDD, lub SSD. Kupując przez sklep internetowy lub inne popularne portale aukcyjne musicie Państwo zdać się na rzetelność i uczciwość sprzedających. Nie możecie obejrzeć komputera i precyzyjnie ocenić jego stan faktyczny, a opisy bywają tak dobrane, by kupującego wprowadzić w błąd. Przykładem tego jest zwykłe ogłoszenie jednego z popularnych portali aukcyjnych:
Komputer, który nasza firma w rzeczywistej klasie A+ wystawia za 900zł, na jednej z aukcji w tej samej klasie A jest sprzedawany za 695zł. Skąd taka rozbieżność cenowa? Do tego w tytule aukcji czytamy: „LENOVO THINKPAD X240 i5 320GB HDD 4GB W10 KLASA A”.

Na pierwszy rzut oka super towar – można, a nawet trzeba kupować! Tylko dalej jest kolejny opis, który zdecydowanie psuje całość. A problem jest w tym, że nie każdy czyta resztę. Niektóre wartości opisu są specjalnie lokowane w ciągu treści, której się nie czyta. Tak więc dalej możemy zobaczyć:

Laptopy są w bardzo dobrym stanie wizualnym oraz idealnym stanie technicznym! (Klasa A). Oferowane przez nas laptopy są w 100% sprawne. Dajemy na nie długą gwarancję – 12 miesięcy. Posiadają bardzo dobry stan wizualny oraz techniczny. Nie sprzedajemy sprzętu prosto z palety, sprzedawane przez nas laptopy są starannie selekcjonowane, aby zapewnić Państwu długie zadowolenie!
Przed wysyłką każdy sprzęt przechodzi wielogodzinne zaawansowane testy. Dodatkowo w laptopach wymieniamy dyski twarde oraz pastę termo przewodzącą”.

Jeżeli opierać się na takim opisie to towar jest bajeczny! Tylko jeden feler na samym końcu, tu za wklejonymi tekstami  ze strony producenta. A możemy przeczytać: „TERAZ TYLKO 729 ZŁ BRUTTO. Laptop w klasie A+ Odnowiony przez nasz wykwalifikowany zespół, stan outletowy” – i czar prysł…

Co to ma znaczyć??? Jak ktoś śmie pisać o komputerze klasy A i tym podnosić jego wartość, a sprzedawać śmietnik Outletowy??? Jak można w jednym zdaniu napisać super stan A klasa, a za chwilkę że outlet???
Jaki w końcu ten komputer do nas trafi? Czy ten za 695pln A klasa, czy ten za 729pln opisany jako outletowy??? I na koniec, po co tyle zabiegów nad komputerem idealnym, bo za taki uważam komputer w klasie A. Tam jedynie wystarczy przeczyścić go z kurzu i wgrać nowy system…

Po drugie…

W sprzedaży bezpośredniej, przynajmniej u nas, a później przy ewentualnych reklamacjach jesteście Państwo przydzieleni do odpowiedniego konkretnego konsultanta. Każdy komputer ma swój opis, gdzie jest napisane kto jest odpowiedzialny za ten komputer, kto go sprawdzał i modyfikował. U nas każda praca i każdy sprzęt ma swoje imię. Jest to serwisant, czyli opiekun tego komputera. W późniejszych naprawach, modernizacjach sprzętowych oraz programowych, to zazwyczaj on podejmuje prace i kończy je zgodnie z zaleceniem zainteresowanego.
W internecie jest no-name. Internet jest bezosobowy . Do tego tez służy sztuczka marketingowa z opisem outlet – czytaj niesprawny lub zniszczony byle by sprzedać …
Na samym końcu nie ma odpowiedzialnego za opis, wysyłkę, spakowanie. Zawsze jest ten Ktoś, nie wiadomo kto… Nie ma odpowiedzialnego, nie ma interwencji i pozytywnego załatwienia sprawy. Zaczynają się spory.

Można by się jeszcze rozpisywać o różnicach zaczynając od tej ludzkiej face to face, czy na zasadzie zwykłego dotyku gdzie można fizycznie zmierzyć się z urządzeniem . Wszystko naturalnie na korzyść sprzedaży na miejscu.
Jedynym felerem tego typu transakcji jest lokalizacja. Konkretnie ta w której się znajdujemy. Nie każdemu ona pasuje, nie każdy może dojechać. I tu faktycznie pozostaje kliknąć i zamówić. A to dopracowaliśmy do perfekcji. Mamy poparcie sprzedaży internetowej gwarantowaną lokalizacja firmy z historią, ze sklepem firmowym i zbudowanym magazynem, gdzie w naszym przypadku jest to ponad 2500 komputerów poleasingowych w jednym miejscu. Tu nie może być pomyłki, a tranzakcja jest skazana na sukces. Acz kolwiek zawsze powtarzamy: Zapraszamy, bo  najlepiej do nas przyjechać 🙂